esta nin~ita,es la fan mas joven de nuestro equipo.saludos y disfruten la nota y video.
Watch this adorable 18-month-old name famous New York Yankees
By Mike Oz | Big League Stew – Thu, May 9, 2013 6:07 PM EDT
Email
Share
My 2-year-old watched a couple Vine videos the Los Angeles Dodgers posted the other night of their players in the on-deck circle. Then he said, "no more base-ball-ball" and went about his toddler business, carrying around sand in a dump truck.
It wasn't until I saw this video of an 18-month-old rattling off the names of famous New York Yankees that I realized how much I've failed as a parent at turning my kid into a little baseball encyclopedia.
The video really is quite adorable. The young girl is named "CC" (perhaps spelled differently, we can't be sure) after a certain star Yankees pitcher. She does a great job saying names "Yogi Berra" and "Mickey Mantle," which aren't exactly as easy to say as "mama" and "daddy."
Perhaps my favorite part? These diehard Yankee-loving parents didn't bother teaching their little angel to say "A-Rod" — or they didn't want it captured on video for the world to see.
Here's something, though: My 2-year-old CAN name every year the Texas Rangers, Houston Astros and San Diego Padres have won the World Series. Yep, I'm just gonna go ahead and brag about that.
BLS H/N: Sportsgrid via For The Win.
R7mo,conoce a una pequen~a fan de los yankees.
-
R7mo,conoce a una pequen~a fan de los yankees.
Descartes: To be is to do.
Aristóteles: To do is to be.
Frank Sinatra: Dobedobedoooooo…
Graffiti Anónimo
===========:-))==============-((
Foro de SoloBoxeo,el mejor en la red,Casa Virtual de los amantes del Sweet Science.
Graffiti Anónimo
Foro de SoloBoxeo,el mejor en la red,Casa Virtual de los amantes del Sweet Science.
Re: R7mo,conoce a una pequen~a fan de los yankees.
jáaaaaaaa sabe mas q yo....lol.
esos son los fans q queremos.
gracias por el video.
esos son los fans q queremos.
gracias por el video.
Desaparece,Desaparece Breve Llama de Fuego,Que la Vida es solo una Sombra que Camina!.
-
Re: R7mo,conoce a una pequen~a fan de los yankees.
no se a ti,a mi me produjo nostalgia,esa es la mas bella etapa de nuestras vidas,es insustituible e inigualable la nin~ez y la inocencia!!!
gracias de nada brother,para mi es un placer poner mi granito de arena en este foro,para disfrutarlo todos.
no te olvides de seguir apoyando a nuestro equipo,the new york yankees,pues estas mas cerca de ellos que yo,transmiteles la buena vibra.
saludos.
gracias de nada brother,para mi es un placer poner mi granito de arena en este foro,para disfrutarlo todos.
no te olvides de seguir apoyando a nuestro equipo,the new york yankees,pues estas mas cerca de ellos que yo,transmiteles la buena vibra.
saludos.
Descartes: To be is to do.
Graffiti Anónimo
Graffiti Anónimo